Alla inlägg den 14 januari 2013

Av susann abramsson - 14 januari 2013 21:50

Ja så kändes det innan vi satte oss i bilen och åkte till Killer Cross-passet på Malkars ikväll. Vi kände efter och satt och gäspade hela vägen dit. Sambo försökte tagga till med en Celcius. Jag drog några kalla andetag i kvällsluften. Sen gick vi in och körde. Ja, eller Henrik körde med oss! Mycket fokus på kondition idag. Hög puls. Jag kände mig nöjd efteråt.
Nu bara trött, men ändå lite pigg, rensat ur i huvudet, skön slapp känsla i kroppen. Jag åt en hamburgare med ost och dressing direkt vi kom hem. Gott.
Smygbloggar nu. Låtsas sova. Min 4 månaders flicka tror att mamma sover.
Vi har haft en i övrigt innehållsrik dag med lunch på stan med mormor och morfar (m&m), shopping och fika på Kullzenska.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards