Alla inlägg den 4 februari 2013

Av susann abramsson - 4 februari 2013 20:55

Har just avklarat gymcirkel,kondition, mage&rygg och indoor. Bästa systrarna följde med och hade lilla S.
Skönt att rensa ur lite efter en dag med många möten och mycket prat. Har inte pratat så mycket sen jag gick hem på mammaledighet. Alla var ju nyfikna på vårt projekt med de nyanlända flyktingbarnen.
Imorgon ska vi delta på Färjestaden skolas morgonmöte så jag ställer väckarklockan . Cyklar inte i morgon. Ska lägga fram kläder och förbereda kaffekoppen innan jag hoppar i säng.
Tänk att det bor barn bara några kilometer härufrån som väntar och längtar efter att få börja skolan på måndag! Jag ska ha hand om de yngsta i gruppen, 6-8 år. På fredag hälsar de på med sina föräldrar. Då ska allt vara klart!

Av susann abramsson - 4 februari 2013 07:09

Hoppade inte direkt ur sängen i morse ( pga träningsvärk ) men hade den känslan i kroppen. Om 40 minuter ska jag cykla iväg till jobbet. Vi ska möta chefen utanför Lågan, den lokalen vi ska vara i och ha skola. Det är en fritidsgård nu och ska förvandlas till skola dagtid, så det kan finnas vissa praktiska problem att lösa under dagen!

Av susann abramsson - 4 februari 2013 07:02

Ost och kex och dans. Och champagne!! Så var min underbara lördagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards