Alla inlägg den 17 februari 2013

Av susann abramsson - 17 februari 2013 11:18

Missade när finalen gick, perfekt söndagsslapp. Har en bebis som inte vill sova, får väl ta igen det sen.
Om några dagar bär det av till stugan. Har redan skrivit packlista och attgöra-lista. Ska köpa gardinstänger bl a. Har flera som vill hyra i sommar så måste piffa. Annons finns på Blocket bl a . Stuga på Sturkö i Blekinge. Rabatt om man uppger "bloggen" när man mailar sitt intresse :)

Av susann abramsson - 17 februari 2013 08:12

Nu har jag jobbat med mina nyanlända elever i en vecka. Att vara borta från hemmet 8-13 är som att åka och handla ungefär. Lilla S hinner sova och äta och sen kommer jag. Hjärta till henne. Och till farmor som hjälpt till.
Igår hade vi Mellofest här hemma. Mjukstartade med en schlagermusiktävling. Alla var jätteduktiga!
Jag hade köpt vanlig cola. Svepte en cola med lime i köket. Där fick jag i mig 11 sockerbitar eller vad det nu är!! Men magen känns ok nu på söndagmorgonen.
Idag blir det slapp och senare ikväll 55 minuter cykel @ Malkars.

Ovido - Quiz & Flashcards