Alla inlägg den 19 februari 2014

Av susann abramsson - 19 februari 2014 16:01

Leveransklara i mars.
Välväxta och lugna.
Vi övar på att gå på lådan.

Av susann abramsson - 19 februari 2014 10:47

Fick ligga kvar tills nu.
Lång startbana idag efter amning inpå småtimmarna.
Eftersom jag somnade med lillan i famnen sittande i soffan så har jag rejält ont i nacken.
Mina tarmar har varit undanträngda i flera månader. Nu känns det bokstavligen, som att de faller på plats igen. Ganska ont i buken. Blev orolig först och trodde det var livmodern, men det gör inte ont när man masserar eller trycker .

När jag druckit kaffe ska jag ut i garaget och hämta ullinlägg till brösten. Ska vara utomhus i em på 4H så det gäller att bylsa på sig.

Snart har vi smakat klart på lillans namn. Officiellt får hon sitt namn på namngivningsceremoni senare i vår.

Tjejer kan ha bilar på bodyn.
( vi garderade ju oss ifall det skulle komma en kille)

Ovido - Quiz & Flashcards